جستجو کردن

دوره های سازمانی اکسل

مرکز تخصصی اکسل با چندین سال سابقه موفق در زمینه‌ی آموزش سازمانی و برگزاری دوره‌های سازمانی برای شرکت‌های دولتی و غیر دولتی، آماده‌ی برگزاری دوره‌های شرکتی اکسل به صورت حضوری یا مجازی در محل شرکت شما می‌باشد.

همچنین ما می توانیم با همکاری دانشگاه تهران در محل شرکت شما دوره های حضوری برگزار کرده و گواهینامه معتبر دوزبانه دانشگاه تهران بعد کسب امتیاز لازم در آزمون را به شما اعطا کنیم.

تیم ما فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در سال ۹۲ از دانشگاه تهران با آموزش دوره‌های اکسل و داشبورد در این مجموعه شروع کرد. با توجه به استقبال دانشجویان و افراد شرکت‌کننده، این دوره‌ها جهت برگزاری در سطح سازمان‌ها هدفگذاری شد و این مهم ظرف مدت کوتاهی محقق شد به طوری که درخواست‌های بسیاری از طرف سازمان‌های مختلف از جمله صدا و سیما، پتروشیمی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دیوان محاسبات کشور، بانک ملت، بانک سپه، بیمه سامان، بانک سامان، لبنیات صباح، بیمه دی، گروه مپنا و … برای ما ارسال شد و با موفقیت این دوره‌ها در سازمان های مذکور برگزار گردید.

اینها تنها بخشی از ارگان هایی است که ما در آنجا کلاس های مختلف برگزار کرده ایم.

دوره حضوری و آنلاین دوره های آفیس

پکیج ترکیبی (آنلاین + حضوری)

 شما فیلم های آموزشی را دریافت می کنید (به ازای هر نفر یک کد لایسنس ارسال می گردد) بعد از اتمام آموزش ها برای رفع اشکال یک کلاس حضوری یا آنلاین برگزار می کنید.

مثلاً پکیج اکسل مقدماتی 4 ساعت ویدئو (17 پارت 15 الی 20 دقیقه ای) + یک جلسه حضوری یا آنلاین رفع اشکال در محل شرکت

(جهت مشاده رایگان 3 قسمت اول پکیج اکسل مقدماتی کلیک کنید)

پکیج اکسل پیشرفته 11 ساعت ویدئو (39 پارت 15 الی 20 دقیقه ای) + دو یا سه جلسه حضوری یا آنلاین رفع اشکال در محل شرکت

(جهت مشاهده رایگان 3 قسمت اول پکیج اکسل پیشرفته کلیک کنید)

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09356770328 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

Item added to cart.
0 items - تومان
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است